Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, November 12, 2016

AIRAISIA Menawarkan Tempat Duduk Percuma Eksklusif 24 Jam Akses Untuk Ahli AIRASIA BIG

♥ Assalamualaikum ♥

AIRAISIA Menawarkan Tempat Duduk Percuma Eksklusif 24 Jam Akses Untuk Ahli AIRASIA BIG

Wow memang terbaik buat kaki terbang. Macam cik akak ni kalau nak terbang pun mesti atas urusan kerja dan kursus. Kalau nak jejalan memang lambat lagi lah. Sebab cik akak memang tak kaki terbang. 



Register ahli - SINI

Promosi ini bermula pada 13.11.2016 jam 12.00 malam. Aie siapa nak tunggu jam tu. Boleh je kepada ahli airasia big yang nak terbang. Cik akak memang dah register ahli. Biasa ada promosi sebegini kompem masuk email. 

Belum register...pergi register dulu. Boleh tempah tempat duduk percuma nie. Korang hanya bayar yuran dan cukai lapangan terbang.

1 comment:

  1. anda di tag !

    http://thezafirahnazri.blogspot.my/2016/11/giveaway-by-ceriteraibublogspotcom.html

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN