Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Monday, November 28, 2016

Air Madu Legakan Sakit Tekak Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Air Madu Legakan Sakit Tekak Cik Akak

Bila sakit tekak. Memang cik akak perlukan madu. Bukan bermadu ok..haha..tapi madu..Paling mujarab kenalah madu asli. Korang pun tahu cik akak nie selalu batuk. Asal cuaca suam-suam kuku. Memang cik akak lah orang pertama sakit...redha dengan kudrat nyawa yang lemah antibodi. 



Cik akak kalau batuk. Berbotol ubat pun belum tentu baik. Dari berbeli berbotol ubat. Baik minum madu je. Kan senang...tekak sakit pun boleh lega...Mujarabnya madu asli pada cik akak memang tak di nafikan. 

Biasa cik akak bancuh satu gelas setiap malam. Untuk pengetahuan korang, madu ni boleh kurangkan sakit migrain cik akak. Alhamdulillah...madu asli memang mujarab.

Cik akak beli madu ni sebotol besar...Dah habis setengah botol dah. Tu pun kongsi dengan adik bongsu cik akak. 

Orang mengandung boleh amalkan meminum madu asli..tapi janganlah tiap hari. Kan kencing manis..haha..naya jadinya.

Harga sebotol ni cik akak beli rm50 je. Tu waktu promosi. Kalau ikut harga pasaran memang satu botol rm100. Sebab madu asli ni susah nak dapat. 

Bagi yang amalkan diet..boleh je minum madu asli nie. Sebab madu ni boleh buat korang kenyang. Tak percaya..cuba lah...

Nak kulit gebu...kulit mulus...boleh je..minum je madu asli. Jangan kata cik akak tak payung. Sebab inilah rahsia awet muda sebenar...😂😂😂

2 comments:

  1. AM jika batuk selalunya akan buat air madu + halia + lemon..

    Stok madu+lemon+halia sentiasa ada dalam p0eti ais..

    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN