Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Tuesday, October 4, 2016

Zarul Af 2016 Rupanya Budak Smule Yang Dikaitkan Dengan Zila Af...

♥ Assalamualaikum ♥

Zarul Af 2016 Rupanya Budak Smule Yang Dikaitkan Dengan Zila Af...

Zarul Af 2016..macam cik akak pernah tengok..kat mana eh..kat mana eh...la...rupanya budak smule...tak sangka dah jadi artis af......cik akak selalu juga layan smule budak zarul ni...paling suka duet lagu hindustan..hahaha..feeling cinta...tak kisah lah...



Dah lama cik akak dengar ura-ura pasal zarul dengan zila nie..tapi kesahihan fakta..hanya mereka je tahu....cik akak nak cakap lebih..tak ada bukti..haha..biarlah...

Zarul Af 2016 Tersingkir....

Cik akak follow pun tak af 2016 nie...macam tak best je..haha..jiwa muda remaja cik akak dah berlalu...kalau dulu...siap diari pun cik akak tonton...

Tak masuk final tak apa lah zarul..rezeki dah jadi artis dah sekarang nie..lepas nie nyanyi smule balik..hihi

4 comments:

  1. orang lain nak dengan nya bgambar smule ya..

    Jemput singgah tgk entry terkini k.. :)
    Jom join contest ni.. senang je.. tak perlu buat entry.. SHARE & #TAG CONTEST

    ReplyDelete
  2. bw sini :)




    http://hello-vitamin.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. Ahaaa ada jugak tgok dkt yt yg dok menyanyi hindustan tu. lehh masuk AF terus? Tak layan pun AF

    ReplyDelete
  4. Kita pn xlayan Af. Dlu zaman sek, dok dgr kwan dok cerita je. Hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN