Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, October 5, 2016

Waktu Wanita Inginkan Asmara Pasangan

♥ Assalamualaikum ♥

Waktu Wanita Inginkan Asmara Pasangan

Agak keterlaluan tajuk entri cik akak..cik akak mohon maaf...entri ini hanya untuk pembelajaran bukan untuk dipraktikalkan oleh anak-anak gadis di luar sana...Suami Isteri terserah pada anda....Wanita dan asmara...amat menakutkan kan..

Tapi jangan kata wanita tak inginkan asmara....tapi bukan asmara bebas..tapi asmara yg halal...


Imej google

Inilah yang dikatakan nikmat hidup..keghairahan pada pasangan...keghairahan dambakan sesuatu...hahaha..nak tahu waktu wanita inginkan asmara....baca dengan teliti....

  • Habis tempoh 14 hari
- tempoh apa pula tu cik akak..tempoh 14 hari tu..waktu subur wanita...bila habis period..keinginan wanita pada asmara memang 100 peratus...

  • Bila stress
- Asmara ini terapi paling berkesan bila stress. Tapi disarankan pada suami isteri je..Kalau yg bujang stress..korang pergi solat..ngaji kan lebih afdal..

  • Bila gembira
- waktu gembira ni....keinginan pada asmara...mungkin ada...tapi kebarangkalian je lah...

  • Hubungan Jarak.Jauh...PJJ
- suami.isteri yg terpaksa berpisah demi tuntutan kerja...

  • Bila Penat
- tak kan bila penat pun nakkan asmara...sebab urutan pasangan pasti menghilangkan kepenatan..

  • Bila menonton filem romantik..haha
- kes terlebih feeling menonton filem romantik..haha...


12 comments:

  1. persoalan saya ialah macamana cik akak tahu perkara yang best-best nie..saya tak tahu la sangat sebab saya suami orang

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..isk..isk...informasi pembacaan bro...

      Delete
  2. Yeke ehh?? Hahaha..
    Tp klau pjj tu btl. Hat lain tu kita rsa 'no komen'. 😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..cik akak sengaja nak bagi pembaca sentap...tapi melalui informasi pembacaan cik akak memang gitu dik..haha

      Delete
  3. Hehe... Asmara tu tak semestinya seks... Tapi perhatian, pelukan dan ciuman kasih syg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong cikgu...bena kan.hihi..amboi kemain lagi komen tu cikgu

      Delete
  4. Assalamualaikum...
    wahhhhh! tajuk bukan main..
    kikiki

    ReplyDelete
  5. bila nonton film romantic terbawa

    ReplyDelete
  6. kalau wanita yang di gambar nafsu setiap saat hehe

    ReplyDelete
  7. huh yang ni dekat2 nk kahwin baru belajar..awal sgt belajar risau jugak ehermm..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN