Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Saturday, October 15, 2016

Tak Sangka....Kecoh Blogger Up Entri Pasal Drama...

♥ Assalamualaikum ♥

Tak Sangka....Kecoh Blogger Up Entri Pasal Drama...

Kecoh-kecoh engko cik akak...mesti lah aku kecoh..sebelum ni kemain lagi kutuk drama melayu..kang dah terjebak...siap entri pun boleh beralih arah..haha...Penah suatu ketika dulu....depa kutuk cik akak..tak kisah....sekarang sendiri dah naik.entri pasal drama...


Bukan nak gaduh..tapi hakikat..yang kita tak suka pasti balik lagi kat kita kan...Dah terasa bahang drama melayu kan...haha...ambik lah..siap naik entri...

Kecoh wei..bila naik entri drama kat blog....selang 5 minit...naik tajuk drama lain...

Bukan drama melayu ni tak best...cuma ada yang tak menghargai usaha anak melayu itu sendiri...bangga dan obses dengan drama lain...

Jangan kata cik akak tak layan drama lain...memang layan..tapi cik akak tak lah obses sampai kemaruk nak bandingkan karya orang lain...idea orang kau..jangan buat main-main....mahal wei...

Agak misteri kan...bila benda yang kita tak nak buat ...lepas tu kita cakap itu...inilah....

Akhirnya memakan diri....apa-apa..cik akak sentiasa support korang..lepas ni jangan kutuk dah drama melayu...tak suka...duduk diam...haha...cik akak...layan drama melayu..tapi bila tak.minat..cik akak.duduk bucu katil je lah...



7 comments:

  1. Bonde asalnya giler baca Novel! Penuh rak dengan novel... Bila dah semua novel kesukaan Bonde di adaptasi jadi giler drama adaptasi, biar pilah diorang nak kata apa... hi hi hi
    Sebelum ni minat dengan Izzu sekali up status benci kat Izzu ha ha ha ramai pulak yang baca entri tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..haha..bahaya tu bonde..haha..lepas ni cik.akak mesti up.benci drama..haha

      Delete
  2. Drama Melayu memang layan.. kalau filem Melayu tu mmg jarang layan dan tak layan sbb takde lagi menepati citarasa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama je kita...drama kalau ok layan pull episod...tak berkenan..memang tak follow..hihj

      Delete
  3. masing2 minat kan log..cik akak..tak apa biar kita dengan entri masing2 kan dalam blog

    ReplyDelete
  4. hahaha~ kengkadang nak jek buat entri pasal drama melayu tapi dah raaaammmmmaiiiiii blogger buat kot.. maka.. kita sedar diri la.. carik la content lain.. semoga success la kalian buat review pasal drama.. hakak baca jek laa..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN