Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, October 14, 2016

Rezeki Raih Cpuv Nuffnang...Setelah Sekian Lama Menyepi.....

♥ Assalamualaikum ♥

Rezeki Raih Cpuv Nuffnang...Setelah Sekian Lama Menyepi.....


Nuffnang....cik akak memang menjana pendapatan melalui nuffnang...Beribu-ribu cik akak dapat...haha..gelak jahat...Tak ada cik akak dapat beribu-ribu....Bertahun-tahun letak iklan nuffnang kan blog. Hanya meraih simpati pengunjung klik iklan yang bertenggek..Itu pun kalau cun time iklan bertenggek...Tapi itu hanya kebarangkalian sahaja....mungkin ada yang takut nak klik..haha


Pelan-pelan didik hati dengan bersabar...sebenarnya kecoh juga tak dapat CPUV Nuffnang nie...haha..Sebab Cpuv Nuffnang ni bukan senang nak dapat...Kalau nak dapat pun...kena bijak mencari peluang....Tapi ....kalau rezeki lah..haha...Alhamdulillah...Penat juga cik akak nak meraih traffik blog nie...akhirnya ada juga pihak pengiklan sudi mencalonkan blog cik akak....

Ada 10 Cpuv Nuffnang yang cik akak dapat bulan Oktober nie....Bersyukur sangat-sangat...Nanti kalau ada peluang...boleh tolong cik akak biakkan nuffnang cik akak nie...haha....
Makin lama...makin kencang UV dan PV nuffnang cik akak ni..Gara-gara drama Patahnya Sebelah Sayap yang menjadi kegilaan penonton Malaysia...Malahan mendapat liputan pengunjung blog dari Singapura...wow memang terbaik....

Sekali UV naik....cik akak takut tak mampu nak bertahan dapat UV macam tu setiap hari...haha..Tak kan setiap hari nak cerita pasal drama Patahnya Sebelah Sayap...Jemulah orang baca..haha...

>>>>Minggu hadapan >>>Patahnya Sebelah Sayap Episod 12 - Episod 14

3 comments:

  1. cik akak kalau org nak cik akk buat blogpost berbayar brape hrga cik akak ?
    email mg - ekin.schmidt@gmail.com

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN