Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Wednesday, October 19, 2016

Rebut Peluang Dapatkan Novel Suri Hati Mr. Pilot Dari Cik Akak...

♥ Assalamualaikum ♥

Rebut Peluang Dapatkan Novel Suri Hati Mr. Pilot Dari Cik Akak...

Memandangkan ramai sangat yang dah kemaruk dengan Novel Suri Hati Mr. Pilot. Cik akak berbesar hati nak bagi percuma Novel Suri Hati Mr. Pilot nie secara percuma... Hanya senaskhah sahaja yang menjadi rebutan....syaratnya mudah sahaja....
FRONT-CV-SURI-HATI-MR.-PILOT
Syarat....
  1. Follow blog cik akak
  2. Tempek imej novel di atas dan buat entri..
  3. Buat ayat mengoda "Kenapa aku nak sangat Novel Suri Hati Mr. Pilot" 
  4. Akhir sekali...letak link entri anda dalam kotak komen cik akak
Peluang merebut Novel Suri Hati Mr. Pilot berlangsung 14 Oktober 2016 hingga 19 Oktober 2016 sahaja...Penyertaan tamat jam 12.00 malam - 19.10.2016.
Sinopsis:-
Pertemuan Ejaz, Mr. Pilot dan Warda membuka semula lembaran kisah dua tahun lalu. Peristiwa yang
menyebabkan Warda dibuang keluarga atas kebodohan sendiri yang terlalu taasub dengan cinta Muslim!
Getar yang hadir buat jiwa Warda dan Ejaz kalut sendiri. Ejaz diasak cemburu dengan kehadiran Daniel dan Razif yang turut menyimpan perasaan istimewa pada Warda. Akhirnya dia nekad!
“Ejaz nak kahwin dengan Warda. Kalau boleh secepat mungkin. Tak payah bertunang, Ejaz nak terus
bernikah aje!”
Perkahwinan yang terbina mula menimbulkan bibit cinta di hati mereka. Namun tika bahagia berada di puncak, Muslim kembali menuntut cinta. Inara mula menyusun rencana. Ejaz mula diburu curiga. Hubungan yang retak menanti belah akhirnya runtuh saat satu kemalangan menimpa Ejaz dan meragut pergi semua impian dan cintanya buat Warda dan dunia penerbangan. Masih adakah lagi bahagia buat mereka? Layakkah Warda menjadi suri hati buat Mr. Pilotnya? Atau akan menjadi racun berbisa pada kebahagiaan Ejaz?
“Layakkah aku menjadi suri hati buatnya?”

17 comments:

  1. nak..nak..

    https://colouroflifek.blogspot.my/2016/10/rebut-peluang-dapatkan-novel-suri-hati.html

    ReplyDelete
  2. SHAD JOIN,
    http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2016/10/rebut-peluang-dapatkan-novel-suri-hati.html

    ReplyDelete
  3. Join :)

    http://houseofhealinkulim.blogspot.my/2016/10/rebut-peluang-dapatkan-novel-suri-hati.html

    ReplyDelete
  4. Pssst, saya cuba join, hope ade rezeki, all the best semuaaaa !!!!!

    http://nonasani.blogspot.my/2016/10/kenapa-aku-nak-sangat-novel-suri-hati.html

    ReplyDelete
  5. Kat atas tak bgtau buat tajuk apa kan, nona buat tajuk tu yaa, kalau tak boleh ke..ape ke..bagitau yaa, tak nak salah step.ahahahah~

    Thanks !

    ReplyDelete
  6. As salam,
    Cik Akak, kita join yer. TQ
    http://yangbaik.blogspot.my/2016/10/rebut-peluang-dapatkan-novel-suri-hati.html

    ReplyDelete
  7. Hi ! saya join

    http://masturanasarudin.blogspot.com/2016/10/giveaway-novel-suri-hati-mr-pilot-dari.html

    ReplyDelete
  8. Yey!! Lea join ye cik akak..

    http://www.leaazleeya.com/2016/10/rebut-peluang-dapatkan-novel-suri-hati.html

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum...
    Cik Nur pun join ^_^
    http://dhia-manja.blogspot.com/2016/10/rebut-peluang-dapatkan-novel-suri-hati.html

    ReplyDelete
  10. Join jugakkk
    http://thezafirahnazri.blogspot.my/2016/10/rebut-peluang-dapatkan-novel-suri-hati.html?m=1

    ReplyDelete
  11. salam, arrien join^^
    http://arrienlove.blogspot.my/2016/10/kenapa-aku-nak-sangat-novel-suri-hati.html

    ReplyDelete
  12. http://meinnameisthazrina.blogspot.com/2016/10/rebut-peluang-dapatkan-novel-suri-hati.html

    ReplyDelete
  13. As pun join :)

    http://iammasitahsamsudin.blogspot.my/2016/10/rebut-peluang-dapatkan-novel-suri-hati.html

    ReplyDelete
  14. LeYa nak jugak,...
    Malam ni LeYa buat entri ye...hehe..

    ReplyDelete
  15. Bismillah..as salam cik akak uii...saya join ni..
    http://jnjikita.blogspot.my/2016/10/peluang-merebut-novel-suri-hati-mr-pilot.html

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN