Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Sunday, October 2, 2016

Ramai Lelaki Skondeng Blog Makcik

♥ Assalamualaikum ♥

Ramai Lelaki Skondeng Blog Makcik

Ramai juga pakcik-pakcik skondeng blog cik akak untuk bulan september nie...agaknya...depa baca novel cinta juga kot..haha...kan..kan...macam-macam je cik akak nie...


Tak pernah-pernah lelaki lebih ramai dari awek..nie apa kes...tertiba carta view pakcik-pakcik naik mendadak dari view awek2..

Blog cik akak banyak novel..tak kan lah pakcik nie minat baca novel juga..haha...entah apa yg diskondeng depa ni....kalau awek2 ramai dari lelaki tak pe....boleh juga cik akak terima...tapi bulan ni...macam muskhil je..kiki...

Apa2 pun...makseh kepada uncle-uncle yg sudi singgah di blog cik akak...

6 comments:

  1. Wkmsalam.
    Dh lalu tu pakcik singgahlah.

    ReplyDelete
  2. hahaha..pakcik layan novel gak kot

    ReplyDelete
  3. ermm pak cik pon kdg2 llyn jugak

    ReplyDelete
  4. pak cik pun nak belajar ayat cinta untuk pikat mak cik...biasala orang lama

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN