Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Saturday, October 15, 2016

Layan Ulangtayang Telemovie Andainya Aku Pergi Dulu

♥ Assalamualaikum ♥

Layan Ulangtayang Telemovie Andainya Aku Pergi Dulu


 Telemovie ini sebenarnya dah ditayangkan melalui cerekarama tahun 2014 dulu. Bila cik akak tengok iklan kat tv semalam. Terus cik akak perasan pernah menonton melalui cerekarama. 

Telemovie Andainya Aku Pergi Dulu mengisahkan kehidupan pasangan suami isteri yang bahagia dan mempunyai dua orang anak. Kehidupan bahagia mereka terbabas dari landasan kerana sikap misya yang cemburu buta dan suka mengarah. 

Dalam telemovie ini juga, menyingkap kesabaran seorang suami terhadap isterinya. Dalam keadaan isteri koma, suami sentiasa di samping isterinya. Hingga terhasillah sebuah novel buat isteri tersayang Andainya Aku Pergi Dulu.

Sinopsis Telemovie Andainya Aku Pergi Dulu - Arif dan Misya sibuk dengan urusan kerja masing-masing. Mereka mempunyai 2 orang anak. Sudah berbelas bibik bersilih ganti dek kerana misya yang cemburu dan suka mengarah. 

Pelakon: Sari Yanti, Shah Jaszle

Telemovie ini dah berapa kali diulangtayang..hari ini cik akak tengok.lagi..haha...sedih telemovie ni tau...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN