Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, October 4, 2016

Kes Nak Skondeng Gambar Abang...Bukan Abang Bomba Tau..Tapi Abang Kesayangan

♥ Assalamualaikum ♥


Kes Nak Skondeng Gambar Abang...Bukan Abang Bomba Tau..Tapi Abang Kesayangan


Agak-agaknya..keyword blog cik akak nie agak melampau..Ejaan macam something je...haha.,,kenapalah malas sangat nie...adeh-adeh....yang menarik perhatian cik akak untuk berkongsi dengan blogger ialah...keyword abang....hahaha...macam pelik je kan....tapi

Sejak dua menjak ni cik akak selalu bercerita pasal abang kat blog....Seronok je korang baca eh..haha..abg nak kata baca....memang tak lah...tak minat membaca artikel yang panjang berjela...haha...kutuk-kutuk manja ye abang...

Gambar abang kesayangan....off....masih belum dapat dinaikstatus..sebab masih belum ada status halal..haha...Tak boleh...diharamkan bagi cik akak..Walaupun cik akak suka menulis pasal abang....serius bukan nak menunjuk..tapi sekadar kenangan untuk masa akan datang....chewah...Urusan jodoh...biarlah Allah yang tentukan..kita dah usaha yang terbaik....yang penting....walaupun selalu gaduh....tapi tetap cik akak sayang abang..

Abang sayang...Bukan Abang Bomba...i love you...haha

Gelak jahat....skondeng gambar abang ye....cik akak mampu cakap...Say good bye...




1 comment:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN