Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, October 29, 2016

Kalau Aku Merajuk..Mesti Aku Cakap Macam Nie "Abang Dah Tak Sayang Kat Syg Ke!!

♥ Assalamualaikum ♥

Kalau Aku Merajuk..Mesti Aku Cakap Macam Nie "Abang Dah Tak Sayang Kat Syg Ke!!

Hati wanita ni sesuatu yang amat indah. Diciptakan dengan setabah dan sesabar mungkin. Tapi penuh dengan kelembutan yang terselit. Tidak mustahil bila perempuan merajuk...mesti dia menangis..tak menangis pun pasti terasa hati...



Kebiasaan aku..bila merajuk mesti aku cakap kat si dia..."Abang dah tak sayang kat syg lagi ke"

Isk..isk..rasa nak hantuk kepala sendiri je kan..haha..bila tersedar aku dah menyakiti dia..haha..tak pe..itu salah satu senjata kita sebagai perempuan..tapi kena pada lelaki yang bertanggungjawab..haha..kalau tak...terus di a pergi bla je lah jawabnya..

Kalau abg....emmm....haha..memang dia jawab balik..haha..

"Mestilah abg sayang.."

Nak merajuk..lalu.cair bagaikan ais..haha..itulah marah, merajuk dan berkecil hati wanita tak pernah lama....biarpun kadangkala nampak merimaskan..tapi cuma taktik untuk tarik perhatian pasangan...


3 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN