Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Saturday, October 1, 2016

Heran Makcik...Kenapalah Muka-Muka Mak Cik Ni Macam Umur Budak Sekolah..

♥ Assalamualaikum ♥

Heran Makcik...Kenapalah Muka-Muka Mak Cik Ni Macam Umur Budak Sekolah..

Biasa cik akak..kalau nak kenal seseorang tu memang perkara pertama cik akak tanya umur...sebabnya...muka-muka makcik sekarang dah macam umur budak sekolah..hahaha...silap hari bulan..terpanggil adik pula dah ..yg cik akak heran...budak sekolah muka dah macam makcik-makcik..hahaha..



Ni salah sorang makcik bajet muda remaja..haha...nak kata umur muda lagi.tak de lah...tahun ni masok angka 33 tahun..hahaha..tak lama lagi pencen kerja nie..haha...ambik berapa tahun je lagi nak pencen..

Nak kata makcik nie awet muda...tak ada lah pula...makan main bedal je....asal tekak boleh terima..kira berbaloi dah...

Serius...kadangkala....adik2 makcik pun nampak otai dari makcik..haha...makcik dah kecik....tak padan ngan umur....hahaha...

Petua...petua....haha...

Jangan stress....senyum selalu....jangan lupa solat...banyakkan amalan..insyaAllah...pasti secantik bidadari Syurga....amin...

5 comments:

  1. nak tahu awet ke tak awet lepas kahwin & beranak.. Time tu akan berubah. Kalau still awet tu memang awet muda la hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Body masa dara lain...haha..dah nikah lain..haha...

      Delete
  2. Sokong Suria Lekatlekit, nk tau kahwinlah dulu cik akak oi..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi..kena sokong lak.dah..haha..
      Kalau dah kawen...jarang nak.jaga penampilan...serabut ke apa..haha tak kisah..haha

      Delete
  3. ada gen yang lambat tua..muka awet muda biarpun umur separuh abad..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN