Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Monday, October 10, 2016

Gigi Untuk Dijual..Abang Cakap Ada Ke Yang Nak Beli.....haha

♥ Assalamualaikum ♥

Gigi Untuk Dijual..Abang Cakap Ada Ke Yang Nak Beli.....haha

Sebelum tidur perkara wajib memang bergurau..Lantaklah gurau kasar..gurau halus..kalau dah perangai hantu..dengan geng-geng sebelah pintu pun jadi hantu juga..haha..biasalah member cik akak..kalau tak gurau kasar..memang tak sah..wajib tu..tapi sikit pun tak pernah ambil hati..haha..seronok lagi...


Wasap kat abg...cakap..abg nak beli tak..hahha..serius hantu punya awek..dengan pakwe sendiri pun ajak jadi hantu..haha..

Abg layan je...terus jawab...

Syg....ada ke yg nak beli gigi tu...

Adeh-adeh...kalau depan-depan kompem kena sembur air liur...ni baru wasap dah gelak2 macam tak cukup memori..haha..adeh...adeh..

Santai malam sebelum tdo....





2 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN