Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, October 9, 2016

Dilema Wanita - Masak Dulu Ke...Mandi Dulu...

♥ Assalamualaikum ♥

Dilema Wanita - Masak Dulu Ke...Mandi Dulu...

Hahaha...amboi lawa tak entri cik akak...kes dilema wanita yg sejak dulu jadi isu...nak masak dulu ke....atau mandi dulu...haha..cik akak....kompemlah pilih masak du...baru mandi...


Imej google

Dalam hidup ini, wanita ni..macam-macam karenah...nak itu lah...nak ini lah..semua serba serbi nak...lebih-lebih lagi bab bermanja...pasangan wajib alert tu..haha...

Masak....ke dulu...mandi ke dulu...haha..memang jadi isu nie...haha..si suami boleh tanya si isteri..haha...nak masak dulu ke..nak mandi dulu....

Kebiasaan cik akak...masak dulu lepas tu baru nak mandi....biasalah time masak memasak ni..macam-macam boleh berlaku...waktu siang ikan ke....siang ayam ke..haha....tu pasal masak dulu baru nak mandi...

Wanita....kalau dah mandi...jangan harap nak soh dia siang ikan..haha..orang dah wangi..tak kan nak siang ikan lagi...memang tak ler...kalau nak siang ikan pun...alamat petang je lah...tak kira yg status isteri...apa tah lagi yg bujang tang-tang..haha..memang jangan harap...

Masa siang ikan...siang ayam...semua sebelum mandi....lepas mandi dah tak buat kerja dapur dah...kan..kan...

4 comments:

  1. Mandilah dulu bah..kalau bpeluh pas masak, mandi lagi hahaha

    ReplyDelete
  2. kalau belum kahwin tak kesah la..

    dah kawin perlu mandi dulu dulu supaya masakan lebih sedap

    ReplyDelete
  3. hehe,,,, mmg delima bab ni... apa pun pg harus mandi dulu....

    ReplyDelete
  4. Lelaki pu ada dilema.
    Nak makan dulu ke nak mandi dulu.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN