Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Friday, October 14, 2016

Bukan Nasi Lemak Anak Dara..Tapi Nasi Lemak Makcik-Makcik Niaga Tepi Jalan...

♥ Assalamualaikum ♥

Bukan Nasi Lemak Anak Dara..Tapi Nasi Lemak Makcik-Makcik Niaga Tepi Jalan...

Malas sebenarnya nak ambil tahu pasal nasi lemak anak dara ni...tapi gusar hati cik akak..last-last cik akak ambik peluang lah nak taip entri..mana lah tahu...nasi lemak makcik-makcik ni boleh jadi viral juga kan..hihi...




Cuma cik akak tak puas hati dengan viral pasal nasi lemak ni..kesian tengok makcik-makcik niaga tepi jalan..bertahun-tahun niaga..tapi tak rezeki jadi viral gni....

Entah apa entah...nasi lemak anak dara juga yg jadi viral...Bisik-bisik pasal dia juga meletop di media sosial....

Rezeki anak dara..haha...

Kalau cik akak jual nasi lemak gne...entah ada tak sudi orang nak viral..haha...blogger cik akak jual nasik lemak...haha

5 comments:

  1. Hehe, orang tengah giler beratur nak maka nasi lemak anak dara kan? Sampai berapa jam dia tidur sehari pun orang nak ambik kisah

    ReplyDelete
  2. Lpr plak tgk nasi lemak cik akak hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN