Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, October 11, 2016

Bila Fattah Amin Pegang Watak Abang Pilot...

♥ Assalamualaikum ♥

Bila Fattah Amin Pegang Watak Abang Pilot...

Pelakon kegilaan anak gadis makcik..haha...yelah..muka hensem...sekali pegang watak abang pilot...memang terus ada yg nak masuk meminang..haha..gandingan neelofa memang terbaik..tapi..tapi cik akak tak sempat menonton lagi..


Encik abang pun terjebat dengan drama adaptasi novel nie...bila ditanya..best tak drama ni...abg jawab pergi tengok sendiri...haha..

10 comments:

  1. Iklan dia macam best kan..

    Kaklong pun rasa nak sangat tengok citer ni (sebab ada Fattah Amin je), tapi asyik lupa je.. T__T

    ReplyDelete
  2. Tak tengok lagi drama ni. Sebab sama waktu dengan Patahnya sebelah sayap. Hihi

    ReplyDelete
  3. Teringin pulak nak tengok drama ni ^_^

    ReplyDelete
  4. I love reading yours. Keep it up.

    ReplyDelete
  5. Assalamulaikum Admin,

    Mohon untuk dimasukkan blog saya ke blok tuan. Blog saya:

    biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    Sekiranya sudah dimasukkan harap maklumkan kat email saya: biarlembuyangjadilembu@gmail.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. Assalamulaikum Admin,

    Mohon untuk dimasukkan blog saya ke blok tuan. Blog saya:

    biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    Sekiranya sudah dimasukkan harap maklumkan kat email saya: biarlembuyangjadilembu@gmail.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  7. I love reading yours. Keep it up.

    ReplyDelete
  8. Fattah Amin..memang hensem..untung la kalau dapat pak we sehensem dia..

    ReplyDelete
  9. dulu berlakon eth ap2..x suka sgt..haha..skrg femes dh..tp sygnya x dpt tgk tv.dgr viral je la..hoho

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN