Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Saturday, October 15, 2016

Aku Dan Abg...Asyik Gaduh Je.....

♥ Assalamualaikum ♥

Aku Dan Abg...Asyik Gaduh Je.....


Dalam perhubungan mesti ada yang kita tak puas hati..mesti ada saja yg buat kita cemburu kan....itu bermakna kita masih mencari keserasian dalam hubungan...

Imej google

Aku dengan abg..jangan kata tak pernah gaduh...cemburu tak boleh nak kata je..silap sikit kompem gaduh...bukan abang yg carik gaduh..tapi cik akak....ada je yang tak kena di mata cik akak...tapi gaduh tu...tak sampai 5 minit..haha...gara-gara kes cemburu....

Ala...jiwa wanita...chewah..sikit je memang sentap..lebih lagi pada orang yang dia sayang...

Memula elok je....chat..lepas tu gaduh..alahai..nak kata budak lagi...umur dah separuh abad...haha...perangai manja melampau....

Lepas gaduh...siap minta maaf lagi..adeh...adeh...nak kata sweet memang tak lah...

Sempat lagi abang cakap..."Sayang...esok lusa buat lagi"

Terus 😢😢😢 bila abg cakap macam tu...lepas tu abg pujuk balik..adeh..adeh...gaduh gaduh manja nie seksa kan..

2 comments:

  1. Biasa lah tu.. best kan ada orang pujuk..

    ReplyDelete
  2. Biasa la tu kn kak, hubgn mna yg x pernh d lambung ombak hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN