Jawatan Kosong, Panduan Temuduga, Panduan Bisnes Online, Tips & Petua, Infomasi, Lifestyle, Drama Online,Novel, Isu Semasa, Isu Panas, Colabration & Review

Artikel Terkini

Friday, September 9, 2016

Tips Hubungan Jarak Jauh...Ikhlaskan Nawaitu

♥ Assalamualaikum ♥

Tips Hubungan Jarak Jauh...Ikhlaskan Nawaitu

Yang jauh kita dekatkan...yg dekat lagi kita dekatkan..hihi..cik akak bukan lah arif soal cinta cintun nie...sekadar berkongsi apa yang cik akak alami..tak bercakap lebih takut tersalah cakap..hihi



Cik akak dengan encik abg pun jauh..abg tempat lain..cik akak tempat lain..nak jumpa memang payah...jarak jauh..masa tak mengizinkan juga untuk bertemu selalu...

Apa yg kami pratikal dalam perhubungan jarak jauh ini ialah saling memahami dan saling bertanya kabar....

Cik akak kenal abg memang dah lama..cuma...kenal rapat 12 feb 2016...baru lagi kan....insyaAllah dekat 7 bulan dah kenal rapat ngan abg...

Jangan kata tak pernah gaduh..hihi..cik akak nie lah kuat cari gaduh...lepas tu merajuk...abg langsung tak pandai nak gaduh balik...nampak tak kesabaran abg ngan perangai cik akak...

Manja terlebih...berkepit siang malam..awal pagi wajib mesej....kerja mesej...malam sebelum tidur mesej....tak sangka..abg boleh bertahan dengan perangai manja je cik akak...kalau manja tu boleh agak-agak masa tak pe...tapi siang malam..haha..kadang cik akak lucu dengan perangai sendiri...

Kesabaran pasangan itu penting...tolak ansur mendidik kita.lebih matang...tapi kadangkala..emosi memainkan peranan...jiwa lelaki memang dilahirkan dengan kesadoan...tapi perempuan memang dibanjiri dengan emosi....nampak tak...kerana itulah...kita dilahirkan berpasangan....yang sado pimpin yang emosi..hahaha..

Bukan nak puji encik abg lah..tapi sekadar berkongsi...selama 7 bulan lebih...hanya sekali sahaja cik akak berjumpa encik abg..haha..kali pertama jumpa...mak aii...nak bertentang mata pun sengan..haha...abg ok je...tapi sengan juga..haha..tapi kan nak tayang kat awek...jatuh saham nanti...

Apa pun yg penting...nawaitu...keikhlasan...kejujuran...dalam perhubungan...insyaAllah...terpelihara cinta dan sayang...amin...


1 comment:

  1. Semoga persahabatan Cik Akak dengan siapapun di berkatiNya.Amiin

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!