Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, September 19, 2016

Tertarik Dengan Modeling Cantik Ke?..

♥ Assalamualaikum ♥

Tertarik Dengan Modeling Cantik Ke?..
Suka tak suka..tapi cik akak tetap suka..lawa wei..haha..apa yang lawa nya cik akak...ala...modeling baju cik akak beli nie lah...ala...ke situ pula kan...

Bukan tertarik pada modeling cantik lawa..tapi baju tu yg cik akak berkenan sangat....sekali tengok modeling lawa pakai terus terbayang-bayang sendiri yg lawa bila pakai..hahaha...kesadisan yang teramat perasan..
Cik akak order waktu cuti raya haji minggu lepas...item ini pun minggu lepas juga dah sampai..tapi cik akak tak sempat nak ambil kat skynet ofis..
Tertangguh hingga ke hari ini...syukurlah ada kawan kak angah kerja kat skynet..kalau tak..entah bila nak ambil item tu...
Buka je bungkusan...wah..wah...ibu cik akak cakap...muat baju tu bila ibu pakai...akak angah pun sama gak..la....nak bagi....tak bagi....ala....terus jawab..nanti beli ngan ibu yg lain..haha...
Lah lawa baju tu  kan....sori terpikat cik akak dengan modeling cantik..terus terbeli baju nie..haha..ala beli kat lazada je pun..murah je..haha..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN