Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Thursday, September 15, 2016

Malam Jumaat..Kecohnya...Apa Yang Mereka Buat.....

♥ Assalamualaikum ♥

Malam Jumaat..Kecohnya...Apa Yang Mereka Buat.....

Apa yang ada malam jumaat..hihi..la.kecoh la korang nie...bukan cik akak nak serita pasal membiak ke apa..hihi...ni ah..rakan blogger cik akak buat kecoh kat facebook...wah serius suka...malam jumaat juga ke kena kecoh...



Suka bila blogger buat kecoh...semua sibuk nak likes...sibuk nak komen..haha..seronok pula dah..tapi serius cik akak support korang tau...

Kita jadi blogget ni umpama duduk sekampung...seorang buat onar....siap lah kena tempias...hihi..

Tapi yg paling aku suka...jadi blogger nie....umpama satu keluarga...seorang kena jentik....terasa paha sendiri kena cubit...nampak tak silaturahim keluarga blogger....depa...nak kata kenal...maybe kenal nama...muka...jumpa....tak payah lah cik akak nak cakap...jauh sekali...

Sekadar bertegur sapa....alam maya juga pilihan...kita blogger nie...kekadang org jentik org lain....blogger lain mesti support..hebat kan penangan silaturahim sesama blogger...

Itulah kisah cik akak dan blogger malam jumaat....tiada kisah dalam kelambu ok...kita bincang isu blogger..hahaha

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN