Jawatan Kosong, Panduan Temuduga, Panduan Bisnes Online, Tips & Petua, Infomasi, Lifestyle, Drama Online,Novel, Isu Semasa, Isu Panas, Colabration & Review

Artikel Terkini

Saturday, September 10, 2016

Korang Pasti Tak Suka Blogger Bahasa Kasar

♥ Assalamualaikum ♥

Korang Pasti Tak Suka Blogger Bahasa Kasar

Ramai rakan blogger yang cik akak kenal..tapi dalam ramai tu..ada dua tiga orang blogger nie..bahasa dia kasar...sedap mulut dia je nak komplen..haha...lepas nie..pasti ada yang kecam cik akak...haha


Blogger yang bahasa kasar nie...sebenarnya mereka banyak membantu...bahasa kasar tu lah yg buat kita naik taring...beri kita semangat....dan banyak mendatangkan faedah..hahaha...

Engko nak kawan tak dengan blogger mulut laser macam nie....cik akak mahu je...kalau dia kasar...cik akak pun jawab lah kasar....hidup di alam maya...jangan pernah mahu kalah..hahaha..mesti kena didik hati kita dengan bahasa kasar yg manfaat...hahaha..

Jangan jadi blogger yg suka mengaibkan blogget lain...makcik-makcik laser ni...memang mana boleh kawan lama..haha..nanti kau pun terlaser sama..haha...

Mulut laser makcik-makcik blogger nie...memang mana boleh jalan...sekali mulut laser...dengan entri sekali up....engkau ada...haha

1 comment:

  1. BERDIAM TAK BEERTI KALAH. JM LEBIH SUKA BERDIAM DARI BANYAK CELOTEH. TAK SUKA GADUH-GADUH...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!