Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, September 26, 2016

Jangan Memilih Jadi Blogger...Kalau Tak Berani Hadapi Risiko

♥ Assalamualaikum ♥

Jangan Memilih Jadi Blogger...Kalau Tak Berani Hadapi Risiko


Menulis blog memang mudah..Taip-taip siap satu entri. Tapi dalam memilih jadi blogger...Adakah anda dah cukup berani ambil risiko....Nampaknya bunyi macam "Menakutkan" je kan. Apa yang penting...Jadilah blogger yang berhemah. 



Hasil carian imej untuk MENAIP

3 Tahun lebih cik akak memilih jadi blogger. Macam ragam dan perangai orang cik akak jumpa. Ada yang sangat sporting. Tapi ada yang selalu sentap...Dalam dunia blogging ini, ramai mata-mata yang memerhati. Yang penting kena berhati-hati dengan penulisan kita. 

Tapi kadangkala...pembaca sering tak berpuas hati dengan entri yang kita sampaikan. Terpulang..yang penting keyakinan kita sebagai penulis blog tak pernah goyah. Sekali kita memilih...pasti berakhir dengan kejayaan. 

Jatuh....bangun...kita sendiri yang tanggung. Belajar didik hati dengan sabar dan bertabah. Sebab dunia blogging tak semua orang suka kita.

Kadangkala...komen pembaca diluar jangkaan kita..Macam-macam cara nak buat kita marah.. Tapi kita sebagai blogger abaikan je mereka....Jangan meroyan sama..haha....Yang penting Allah tahu..Nawaitu kita macam mana....

Ya aku.... cik akak blogger Sarawakian...yang kenal cik akak pasti tahu siapa cik akak...Jangan main mata dengan cik akak...Sebab cik akak berani tanggung risiko. Agak-agak bila komen..haha..Jangan jadi Viral sudah....Jangan cabar cik akak...haha...

8 comments:

  1. saya belum kenal cik akak...mari kita bertentang mata..opsss jangan viralkan komen ini..

    tak berani saya tanggung risikonya

    ReplyDelete
  2. Wah! cik akak berani ehh jadi blogger ... hihihi

    ReplyDelete
  3. Btl tu kak.. kdng2 apa yang kita tulis tak semua orng suka. Ala kala blh menjadi umpatan orang juga.

    ReplyDelete
  4. Bonde ingat Cik Akak tengah belajar menaip tadi hi hi hi...

    Jadi blogger ada jua rintangan dan halangan kene sentiasa positif betul tak?

    ReplyDelete
  5. Heh memang kena berani pun sebab macam-macam jenis komen yang kita akan dapat so hati mohon jangan lembik sangat

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN