Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, September 24, 2016

Huawei MediaPad T1 7.0 - Tablet Untuk Guru Sekolah Rendah Dan Sekolah Menengah

♥ Assalamualaikum ♥

Huawei MediaPad T1 7.0 - Tablet Untuk Guru Sekolah Rendah Dan Sekolah Menengah

Untunglah cikgu-cikgu dapat tablet huawei free..haha..lepas ni kenalah guna sebaik mungkin tablet tu...orang dah bagi free...baik gunakan..jangan simpan buat pekasam...hihi



Semalam guru-guru sekolah dapat tablet free lah..seronok je tengok mereka dapat free....kita staf anggota pelaksana...bila lah kementerian nak bagi free..haha..kalau dapat free lagilah untung...dari guna bajet sendiri...

Lepas nie....mudahlah bagi-bagi cikgu nak cari model-model kertas ujian dan sebagainya....jangan pergi simpan buat pekasam udah...hihi....lepas ni tak ada alasan tak buat kerja....internet dah sedia ada....tablet free...dapat simcard celcom pun free...untung lah...rezeki cikgu-cikgu semua...

5 comments:

  1. wah untung sangat la cikgu2 sekalian hiii.. dah macam2 kemudahan dah kerajaan sediakan nih,, jangan malas2 :D

    ReplyDelete
  2. wahh cikgu cikgi dah ada tablet juga sekarang ni... bagus-bagus, untung jadi cikgu ...

    ReplyDelete
  3. Kebanyakan guru sdh ada tablet beli sendiri. Klu beri free yg lagi canggih mcm Apple iiPad yg terbaru ok la..

    ReplyDelete
  4. Lagi terbeban tugas2 guru lepas ni

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN