Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Monday, September 26, 2016

Alhamdulillah..Pendapatan Terkini Nuffnang Cik Akak RM357.67

♥ Assalamualaikum ♥

Alhamdulillah..Pendapatan Terkini Nuffnang  Cik Akak RM357.67

Ternak dan terus membiak..itu yg cik akak biasa lakukan...Nak harap rezeki datang bergolek memang payah lah jawabnya...Yang penting usaha...Sambil cik akak menulis....cik akak boleh jana pendapatan blog...banyak sikit terpulang kepada rezeki yg kita perolehi.



Berbulan-bulan ternak....alhamdulillah hasil agak lumayan. Hujung bulan ni cik akak nak cashout. Dah cashout boleh ternak balik....membiak tidak membiak tu tolak tepi..yg penting ada yg singgah kat blog cik akak...

Dah lama cik akak sepi dengan blogwalking blog...komen kat blog pun ada dua tiga ketul je..itu pun entah pengunjung mana yg singgah dan komen...

Sebenarnya....nak membiakkan nuffnang nie..perlu dengan kerajinan..tak rajin..bermakna tak membiak...harap org klik iklan nuffnang....kita mesti terlebih dahulu klik..haha...cik akak...dah lama tinggalkan sesi perklik nuffnang...

Menjana pendapatan nuffnang ni..cik akak cuma harap dari cpuv nuffnang yg melekat di blog...waktu status masih on going tu lah..cik akak rajinkan diri menaip entri....tu pun kena paksa rela..hihi... Sebab kadangkala cik akak malas terlebih..

1 comment:

  1. Wahhh...banyaknya yg on going. Tahniah kak...keep blogging...yeayy!
    (^^,)

    Regards,
    SNM_Yana Afi Mohamed

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN