Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Thursday, September 29, 2016

Aku Ingin Terbang.....Hotel.com & Trivago Jadi Santapan Mata - Hotel Murah

♥ Assalamualaikum ♥


Aku Ingin Terbang.....Hotel.com & Trivago Jadi Santapan Mata - Hotel Murah


Aku ingin terbang...insyaAllah tunggu bajet lebih dulu. Terbang kemana...Kota Kinabalu, Sabah, Kuching, Sarawak atau Kuala Lumpur. Itu hanyalah perancangan orang bujang macam cik akak nie...Ajak ibu...ajak kakak...ajak adik semua...kita buat lawatan sambil belajar di tempat orang....hahaha...Kemana kita pergi...jangan lupa bumi sendiri sendiri...insyaAllah....


Hasil carian imej untuk air asia

Bila cik akak berangan-angan mat jenin..Mulalah perancangan cik akak. Dari satu langkah kepada satu langkah memang wajib kena ikut susunan....haha..

Ayat kau cik akak..boleh bla...aku baca pun..naik feeling sentap..haha

Permulaan langkah...cik akak pergilah tanya Mr. google ...Alhamdulillah amat membantu..Apa yang cik akak cari...dah dijumpai..tak perlu sibuk nak fikir last minit..

Bila nak terbang....aku terus cari hotel. Sebab cik akak tak nak susahkan sesiapa..haha..yelah tu...

Mr. google pun banyak membantu cik akak cari hotel dalam bajet cik akak...

Pilihan ingat nak booking guna hotel.com & trivago...mudah je kan..harga yang ditawarkan untuk satu malam pun murah. Cara bayaran....boleh bayar sampai lokasi ataupun bayar online...Mudah dan mudah...5 minit cik akak dapat hotel murah...

Korang nak ikut cik akak terbang dan cari bajet murah untuk hotel boleh lah layari laman tertera di bawah...Hanya gunakan kepintaran korang untuk menggoogle...haha

Tempahan >>>>melalui hotel.com >>>pautan hotel.com

Tempahan >>>>melalui Trivago>>>pautan Trivago

Perancangan misi hotel korang dah selesai...Tunggu nak cari tiket untuk terbang....

Mudah je kan..yang penting..ringgit Malaysia dalam akaun persendirian..haha..

Sekian...aku ingin terbang...

4 comments:

  1. Lya pun tgh cek2 hotel mana yg murah n selesa ni hihi, nak gi honeymoon

    ReplyDelete
  2. Mau pergi mana tu Cik Akak oi..hehee

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN