Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, September 1, 2016

Abang Tegur Sikit Je.....Aku Dah Ambik Hati

♥ Assalamualaikum ♥

Abang Tegur Sikit Je.....Aku Dah Ambik Hati

Dengan perangai manja cik akak 24 jam...bila abg tegur mula lah ambik hati.,.Abang tegur sikit je..tapi cik akak terus melenting...kalau melenting je...hahaha...tak pe....siap akaun wasap cik akak delete..hahaha..nampak je manja..tapi bila merajuk...hahaha...perangai cik akak lain sikit..,



Bila jarang gaduh..inilah jadinya....abg pun naik melenting juga..hahaha..,terus cakap...,block je semua....

Block je semua...tu je ayat abg..hihi...

Cik akak diam je sejam lebih macam tu...sebab cik akak tak nak chat waktu hati tengah majok.....lepas sejam tu.....alahai..,dah lupa yang cik akak majok gaduh ngan abg....

Terus hantar mesej.....abg dah bangun tido ke?...

Abg jawab...,baru lepas mandi..hahaha...

Nampak...kemain lagi majok gaduh...lepas sejam baik balik..hahaha...abg pun jarang melenting gitu...tapi inilah kali pertama abg marah..hihi...

Cik akak bukan apa....angin barat daya terhembus..haha...dengan abg sekali kena tempias....

Cik akak memang manja...kadang-kadang abg pun rimas.....tu lah jadi macam tu....majok.. terus gaduh....macam budak2 pula dah..,.maka umur dah lebih separuh abad...,perangai minta perhatian tu yg terlebih manja..,hihi

Abg pergi jogging pun abg bagitahu cik akak...nasib lah..dapat cinta hati manja terlebih..haha....

Waktu mula2 kapel tu.,.cik akak dah terus terang...mesej wajib...call tu sunat je...adeh....,boleh pula gitu kan...

Cik akak dengan abg tu dulu satu sekolah...hihi...tapi tak kenal satu sama lain...kali pertama jumpa...segan pun ada.....nak bercakap pun segan.....tu kali pertama jumpa....insyaAllah...lepas nie boleh dah bawak dirik..hihi..




1 comment:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN