Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Tuesday, August 23, 2016

Kecoh..Kad Bank CIMB Perlu Tukar Sebelum Tahun 2017

♥ Assalamualaikum ♥

Kecoh..Kad Bank CIMB Perlu Tukar Sebelum Tahun 2017

Dua tiga hari ini..akak ngah kecoh dengan kad bank cimb perlu tukar...dalam kesibukan cik akak dengan kerja..mana sempat nak singgah bank...


Akak ngah cakap..takut kad bank tu tak boleh guna untuk korek gaji hari khamis nie...balik-balik akak ngah call cik akak..haha..

Cik akak dah cakap..cik akak sibuk sangat..nak singgah bank cimb pun tak larat...dalam kepala otak cik akak nie...peduli duit gaji tak boleh ambik..haha...

Siang tadi..akak ngah kecoh balik call cik akak...tak habis lagi dengan kad debit atm yg baru tu...

Hari ni..lain pula.ceritanya..hahaha..kak ngah cakap..kad debit kah bank dah kehabisan stok..haha...nasib baik lah cik akak tak gerak lagi...tunggu 2 3 hari lagi baru ada....insyaAllah minggu depan cik akak uruskan...minggu ni cik akak masih sibuk...

Ada bayaran tak tukar kad atm tu..

Serius tak berbayar...hanya bawa kad pengenalan anda je...nak bawak pakwe...makwe sekali pun boleh..hahaha..

6 comments:

  1. Tukarlah cik Akak, memang semua bank suruh pelanggannnya tukar kad atm/debit sekarang ni..dan so far, memang x ada bayaran..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sempat lagi...lagipun kad tu dah kehabisan stok...hihi

      Delete
  2. dah call cimb. dia kata wajib tukar sblom julai 2017. harap maklum..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah abie...nasib baik lah tahun depan..hihi..masih.boleh lagi kan..berebut nak gerak sekarang...cimb bank kat sibu..hanya sebijik je

      Delete
  3. sy punya kad PB pun nak kena tukar sebelum Jan 2017 :)

    ReplyDelete
  4. Hheheh sekrg hampir semua perbankkan menawarkan penukaran Kad ATM terbaru

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN