Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, June 16, 2016

Yeah...Yeah....Cepatnya Dia Membiak - Terkini RM144.26

♥ Assalamualaikum ♥


Yeah...Yeah....Cepatnya Dia Membiak - Terkini RM144.26


hahaha..tajuk entri boleh bla...bla.....sesaja je cik akak korang nie kan...Bab nak buat orang sentap no.1....alhamdulillah...cepat pula membiak nuffnang cik akak.....

Lepas nie...biarkan dia membiak lebih cepat..haha..boleh tambah duit belanja shopping cik akak...Sebab zalora sentiasa menanti cik akak bershopping...haha...yelah asyik membazir je cik akak nie kan....baik duit tu buat saving...hihi..

Sebenarnya...cik akak ada target tersendiri dengan duit nuffnang...InsyaAllah...andai ada rezeki cik akak....boleh lah tunaikan barangan misteri cik akak tu...doakan cik akak blogger...

Mudahnya dia membiak...hahaha...Mudah sebab dengan usaha...Redha dengan rezeki yang kita perolehi...sentiasa bersyukur dan menghargainya....wah...wah...kemain lagi mukadimah cik akak....haha...

Nuffnang memang sayang cik akak........nanti kita belanja blogger tips-tips atau rahsia...hihi...

Eleh....mana ada rahsia ler....tips satu je.....Sabar......Berusaha....DOA...dan Tawakal....InsyaAlllah jumlah yang kecik...pasti membiak menjadi nilai yang besar.....

12 comments:

  1. alhamdulillah...ini nikmat untuk cik akak..manfaatkan sebaiknya :)

    ReplyDelete
  2. memang jeles sokmo kita ngan nuff cik akak nie
    mmg murah rezeki cik akak dgn nuff.
    tahniah

    ReplyDelete
  3. boleh jadi salah seorang orang nuffnang ni..hehee..murah rezeki hari raya ni

    ReplyDelete
  4. Wah! Kencang jugak earning nuffnang cik akak.. Apa rahsianya? Mehla share.. Hehe.. :)
    RosmizaAli.Com


    Nama Penuh : Rosmiza Binti Ali

    No. Telefon : 019-532 7438


    Thank You..

    ReplyDelete
  5. menari2 tau baca entry cik akak ni Inshallah semoga dipermudahkan urusan tau cik akak :)

    ReplyDelete
  6. Syukur. Rezeki akan hadir untuk mereka yang berusaha.

    ReplyDelete
  7. murah rezeki cik akak ni. saya je taktau bila tabung nie nak penuh2 haha

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN