Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, June 21, 2016

Shopping Handbag Pula Dah....

♥ Assalamualaikum ♥

Shopping Handbag Pula Dah....
Dah lama cik akak nak berbeli handbag nie...serius berbulan-bulan dah....handbag lama dah koyak..haha...belum sampai berapa bulan dah terpaksa tukar baru...


Biasa beli kat nile.com je....beli online je..tak larat cik akak survei dari satu kedai ke satu kedai....apa lagi..cik akak nak jimat masa dan mudah juga bagi cik akak....hihi...beli je online..

Dah berbulan-bulan kandas nak beli handbag....akhirnya tertunai juga nak beli.....tumpang online kat zalora je...beg....beg...semua cantik....

Amacam beg cik akak...lawa tak..hihi...jumaat mesti dapat dah nie....tahun nie..raya sakan lah cik akak......sandal baru.....handbag pun baru....rezeki bulan ramadan....thank zalora...sentiasa berjasa kepada cik akak...pilihan membeli belah yang cik akak rasa serasi dengan perangai cik akak yang kuat memilih..haha...

Mahal pun mahal...tapi barang tetap oshem...


9 comments:

  1. Beli on9 mmg snang cik akak n xpenat. Hee

    ReplyDelete
  2. Cantik2 nnti dah dpt tunjuk tau. Amboi raya ni ootd sakan la cik akak. Handbag baru , sandla baru cik akak tetap yg lama yg awesome dan disayangi ain. eh hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barang free dik aie..hihi...syg dik ain juga....wasap on msej cik akak dik..no ada kat blog nie..hihi

      Delete
  3. Hi cik akak, sopping sakan nampak. Jom dapatkan rebat tunai sehingga 50% bila berbelanja secara online, http://www.kennymerligal.com/2016/06/cara-dapatkan-cashback-bila-berbelanja-secara-online.html

    ReplyDelete
  4. Terbaiklah...alhamdulillah...hihi...

    ReplyDelete
  5. Wah wah wah shopping handbag gtuuu..cantikkkk..

    ReplyDelete
  6. waa...semua baru ea tahun ni :)

    ReplyDelete
  7. Kalau Xde beg tangan baru tentu X sah raye....

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN