Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, June 7, 2016

Bonus Raya Penjawat Awam 2016 Bila Nak Bayar!!!

♥ Assalamualaikum ♥

Bonus Raya Penjawat Awam 2016 Bila Nak Bayar!!!


Menjelang Aidil Fitri inilah yang menjadi isu, Bonus Raya 2016 Bila nak bagi!!!...Biasalah dah terbiasa dan terdidik korang agaklah. Siapa nak disalahkan. Korang jawab lah sendiri.

Tahun ini...menjelang raya.....penjawat awam tak dapat gaji..Nak harapkan gaji bulan Jun ini je....ambik kau...dengan belanja baju anak dan family....Belum lagi bab kuih raya....kus-kus..mahu tak mengamuk kalau tak de Bonus Raya 2016.

Hasil carian imej untuk bonus
imej google 

Sejak ura-ura pihak CUEPACS nak tuntut hak Bonus Raya 2016....sampai sekarang tak de khabar baik..Harap lah bersabar wahai penjawat awam..hahaha..sebab kita minta insan kerajaan bantu bebanan raya kita.....hahaha...Amboi cik akak...ni ayat mengamuk ke apa...hahaha

Tarikh Pembayaran Bonus Raya 2016 Bila ?.....

Jeng-jeng....ada keyword masuk...kata 09 Jun 2016...semua tu jangan percaya...Tak pasal-pasal korang pergi bank nanti..konon nak ambil duit Bonus Raya 2016...tapi hampa...nangis..haha...

Sebab......Isu Bonus Raya 2016....masih menjadi tanda tanya....Artikel CUEPACS menjelaskan bahawa tiada sebarang khabar gembira setakat ini......Rujuk Entri BONUS RAYA 2016 .

Kita doa banyak-banyak...mana tahu ada rezeki dapat duit raya..hihi....

8 comments:

  1. semoga terbuka hati kerajaan nak tlg rakyat.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. rakyat hari2 bantu kerajaan dengan membayar GST setiap hari. tak kan setahun sekali nak bantu rakyat pun susah sgt

      Delete
  2. semoga ada sinar harapan sebelum menjelang raya..

    ReplyDelete
  3. Mudah2an ada berita gembira buat penjawat awam yang banyak berjasa kepada kerajaan.
    Orang kampung seperti petani berharap agar harga komoditi pertanian akan meningkat.

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan...

    jom join GIVEAWAY..

    http://ayubarbydol.blogspot.my/2016/06/first-giveaway-ramadhan-2016-by-ayu.html

    ReplyDelete
  5. sebab tu perlu berdikit-dikit sambut raya..semua orang pun gitu kan...
    sabar..nanti dapatlah bonus tu..

    ReplyDelete
  6. nak raya....nak kawen..suma memerlukan rm...rm...rm...semoga terbukalah pintu rezeki warga kakitangan kerajaan ...huhuhuhu...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN