Artikel Terkini

Wednesday, May 25, 2016

Tips Mudah Dapat CPUV Nuffnang : Inilah CPUV Nuffnang Bulan Mei 2016 - UPDATE TERKINI

♥ Assalamualaikum ♥

Tips Mudah Dapat CPUV Nuffnang : Inilah CPUV Nuffnang Bulan Mei 2016 - UPDATE TERKINI

Siapa tak gembira bila dapat CPUV Nuffnang. Boleh tambah pendapatan nuffnang kita kan. Walaupun agak payah untuk blog kita terpilih. Namun sekali ada usaha..InsyaAllah rezeki pasti ada.. Yang penting..rajin bertanya admin nuffnang. Hantar tiket....
Soalan femes cik akak suatu ketika dulu..hahaha..layan
  1. Kenapa blog saya tak dapat CPUV Nuffnang. Blog lain boleh dapat berderet-deret!
  2. Blog macam mana yang menjadi pilihan pengiklan?
  3. Boleh bagikan tips-tips supaya pihak pengiklan tertarik pada blog saya.
  4. Adakah posisi letak iklan nuffnang di blog saya bersesuaian dengan kehendak pengiklan?
  5. Berapa traffik blog yang menjadi sasaran pengiklan?
Blogger boleh cuba hantar tiket dan tanya dengan soalan cepu emas cik akak nie....pastikan anda updates survei nuffnang anda..hihi
Antara rezeki CPUV Nuffnang cik akak Bulan Mei 2016
  • U Mobile Project Alpha
  • Volkswagen Tactical Sales...
  • Dove Salon Media Launch
  • Pedigree Dentastix
  • Waston (February Promo)
  • Volkswagen Vento
  • McDonald's Family (Angry...
  • Blackmores Cal+D3 Launch
Selamat mencuba tips dari cik akak.

5 comments:

  1. wahh tahniah cik akak byk dapat, sya untuk bulan ni dapat 2 je hehe :)

    ReplyDelete
  2. hmm...bgus juak soalan ya...kmk xpnah tnyk soalan pya pun...haha...

    ReplyDelete
  3. PC tak hantar tiket la cik akak...ok nak hantarlah...

    ReplyDelete
  4. wee,..banyaknya..alhamdulillah..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!