Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, May 12, 2016

Terkini Pendapatan Nuffnang Hanya RM86.40

♥ Assalamualaikum ♥

Terkini Pendapatan Nuffnang Hanya RM86.40


Lamanya nak tunggu pendapatan nuffnang membiak..hahaha..Sejak akhiran ini...pendapatan nuffnang agak sembab....Sebab tuan blog kerjanya asyik malas je nak updates entri. Bukan setakat malas update....malas juga kerja memantau blog..haha..Biasalah kalau malas...pastinya ubatnya hanya diri sendiri..

Tunggulah cik akak rajin menaip entri balik. Blog ini pun segan dah..haha...

Idea tak ada..tak tahu nak menulis apa...inilah akibatnya bila berbulan-bulan sibuk dengan urusan harian. Lantas blog pun terabai...

Pendapatan Nuffnang terkini cik akak RM86.40.

Biarlah banyak tu dulu...hahaha..nanti adalah rezeki tu

9 comments:

  1. Alhamdulillah banyak tu cik akak..syukur...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. rezeki tu cik akak. =)

    ReplyDelete
  3. banyaknya ...murah rezeki..saya ciput je

    ReplyDelete
  4. banyak tu cik akak... saya dah merajk dgn si nuffnang ni..hahahahaha

    ReplyDelete
  5. banyak tu cik akak..syu punye dah static je..tak gerak2 pon..haha

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... syukur lah Cik Akak. LeYa punya nuffnang total RM40++ je... Hehehee...

    ReplyDelete
  7. Salam singgah jumaat cik akak...Alhamdulillah dan tahniah cik akak....murah rezeki cik akak...

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, banyak dah tu.. Syukur diberi rezeki, insya-Allah bertambah lagi selepas ni.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN