Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, May 21, 2016

Kat Mana Nak Tengok Kita Dapat Cpuv Nuffnang!

♥ Assalamualaikum ♥

Kat Mana Nak Tengok Kita Dapat Cpuv Nuffnang!

Ramai adik blogger tanya cik akak...kat mana nak tengok cpuv nuffnang dalam akaun nuffnang...meh duduk bersila..dengar cik akak bisik2 pasal nuffnang..

Dulu pun cik akak tak tahu nak cari kat mana nak tengok cpuv nuffnang..maklumlah..nuffnang nie suka main sorok2...haha..

Pertama kali..login akaun nuffnang anda..dah buka..klik bahagian earning....contoh dalam gambar di bawah...



Dah jumpa.....klik bahagian earning tu je...kalau ada gambar seperti di bawah...adalah cpuv nuffnang tu..kalau kosong...bermakna blog anda belum terpilih lagi....kena usaha lebih lagi..



5 comments:

  1. cpuv kita dah lama stop. sejak thun lepas lagi..
    ntah bila nak membiak balik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik akak biasa updates survei....tak juga selalu...tapi mesti updates...

      Delete
  2. ya Allah banyaknya cik akak.. mama jue dapat sen2 jer tauuuu.. ajarin mama plsss

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN