Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, May 21, 2016

Hari-Hari Aku Mesej Kat Abg...Cakap Aku Rindu...

♥ Assalamualaikum ♥

Hari-Hari Aku Mesej Kat Abg...Cakap Aku Rindu...

Cik akak tak kira...hahaha....abg suka atau tidak..hahaha..yang penting tu lah cara cik akak nak lepas rindu..hahaha...abg biasalah....layan je karenah cik akak yang termanja lebih....hahaha......


Pertama kali kenal rapat dengan abg...dah cakap awal-awal...mesej wajib...calling sunat..hahaha...adeh boleh pula macam tu.....biasalah cik akak....manja terlebih....sikit-sikit ngadu.....hahaha.....

Sorilah abg......kita kuat merajuk...tapi kita lah paling cepat sejuk rajuknya......

Adik-adik yang hangit bercinta...mesti suka baca entri kisah abg kan..hahaha...yang ada suami isteri...mana de diaorang layan entri gne..hahaha.....la entri pasal abg tu lah dapat view lebih..adeh...abg memang femes dari cik akak...hahaha

Cik akak....kalau rindu.....terus je mesej cakap rindu...abg...kemain lagi gelak...adeh.....sebab dia faham perangai mengada cik akak tu yang buat dia gelak..hahaha..

Sebenar.......lelaki ini ego....rindu..tapi tahan je rindu...konon nak sado lah...tapi.....bila dah depan mata....hahaha..tenung cicak boleh jatuh tau...adeh...itu lah abg kita.....tapi cik akak nie bila depan mata...hahaha...control ayu....kemain lagi sopan...

Muntah pink korang baca.....kini abg lebih femes diblog cik akak..hahaha...adeh...abg lawan tuan blog dah...

5 comments:

  1. Comel lah cik akak ni! haha. untung cik abg. Ain 3 tahun kawan tak penah ckp rindu. dia je yg sellau ckp. hahaha kejam ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah....sesaja je dik..bukan apa..dah rindu..cakap je rindu..abg pula..kalau angin dia betul..baru dia jawab..kalau tak..hahaha...dia gelak je...

      Delete
  2. hui...moga rezeki nuff pun bertambah berkat kisah abg cik akak lebih fofuler..gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawan tuan blog dah..hihi...cp apa bta..hihi

      Delete
  3. Sweet jekan cik akak dengan cik abang ni..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN