Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Wednesday, May 18, 2016

Dove Salon Media Launch - CPUV NUFFNANG

♥ Assalamualaikum ♥

Dove Salon Media Launch - CPUV NUFFNANG



Dah lama tak sibuk dengan CPUV Nuffnang nie. Sebab dapat CPUV pun sembab..hahaha...Alhamdulillah dapat seketul dua dan bersyukur. Sebab boleh tambah pendapatan nuffnang cik akak.

Ramai yang komen kat blog cik akak...kenapa cik akak masih setia dengan nuffnang sedangkan hakikatnya....pendapatan siput je....Setahun dua belum tentu boleh cashout. 

Cik akak nie pemalas sikit...nak tempek iklan lain banyak pula syaratnya. Tu yang cik akak dok bertahun-tahun setia dengan nuffnang...Biarlah siput pendapatannya..Yang penting syarat tak membebankan cik akak..hahaha

2 comments:

  1. Hehe...betul2...walau pun pendapatannya sedikit tapi tetap ada...itu juga jadi inspirasi sebenarnya..

    ReplyDelete
  2. tapi cik akak punye income boleh tahan juga masyuk

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN