Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Saturday, May 28, 2016

Dinner Hari Guru 2016....Cik Akak Dengan Tema Hitam, Putih & Grey

♥ Assalamualaikum ♥

Dinner Hari Guru 2016....Cik Akak Dengan Tema Hitam, Putih & Grey

Dress zalora....hahaha..biasalah baju cik akak juga yang jadi tumpuan...soalan banyak ke arah dress....mati cik akak....dress cik akak lebih femes dari tuannya....dress zalora tak pernah mengecewakan penampilan imej cik akak...haha..



Sebenarnya dress tu cik akak beli dah lama...cuma baru guna 2 kali je...pertama waktu tunang adik bongsu...dan semalam guna untuk kali ke2...

Masuk je hotel Tanahmas Sibu.....soalan yang pertama cik akak dengar....cantik baju....beli kat mana...adoi...zalora tolong jawab......nie semua pasal.berkenan dengan dress zalora tu lah....semua nak tahu beli kat mana..haha...

Pilihan pertama memang cik akak beli dress kat zalora..hihi....sebab cik akak dah serasi dengan pilihan zalora...yang mahal ada....tapi cik akak pilih yang mampu milik je....haha..

Lepas nie...dress nie kita guna raya sekali..hahaha..insyaAllah....jimat tak payah beli lagi....jimat....zaman gst..hihi..

5 comments:

  1. Wah!Bestnya guru diraikn...selamat hari guru cik Akak :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari guru cikgu nao mei :)
    lawa baju tu.. hitam putih..

    Blogwalking sini, jom belajar tutorial ni

    How To Display Author Info Box in blogpost article...

    ReplyDelete
  3. Nmpk anggun sungguh cik akak

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN