Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Thursday, May 5, 2016

Dia Semanis Honey Episod 4 - Babak Sedih Coming Soon

♥ Assalamualaikum ♥

Dia Semanis Honey Episod 4 - Babak Sedih Coming Soon

Novel penuh dengan konflik...cinta yang terputus di pertengahan jalan...Masjid yang ini dibina bersama orang tersayang akhirnya berakhir dengan pasrah....Qada & Qadar harus diterima dengan hati yang lapang..



Drama ni memang cik akak suka..bukan sebab nama kami sama..haha..tapi sebab jalan cerita yang penuh dengan konflik akhir bahagia diraih dengan janji Allah...Betul...kalau dah jodoh tak kan kemana....bertahun terpisah....dengan izin Allah pasti meraih bahagia..

Dia Semanis Honey Episod 4 - Hari yang ditunggu-tunggu hani dan ahnaf akhirnya tiba....tapi....dalam meraih bahagia....tangis berganti..sendu hati yang mencemburui...hani dan ahnaf tidak jadi kawen...apa cerita....

Tapi dalam hati ahnaf hanya ada hani...cuma dia tak ada pilihan....

Saksikan....dia semanis honey episod 4...babak sedih dah bermula...sediakan tisu anda..haha..

3 comments:

  1. dah episod 4 ye..kalau best boleh layan

    ReplyDelete
  2. Tengok sedutannya pun nampak sedih...ahnaf tolong ex dia berubat kot tu..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah kawen dah....ahnaf kesian kat ex dia...tapi.cinta tetap.kat hani..nanti dah ninggal ex dia..baru balik malaysia ...

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN