Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, May 31, 2016

Baca Novel Online : Suamiku Paling Sweet Bab 1 - Bab 28

♥ Assalamualaikum ♥

Baca Novel Online : Suamiku Paling Sweet Bab 1 - Bab 28

Suamiku Paling Sweet



Suamiku Paling Sweet Bab 1 - Bab 28 [Baca SINI]
SINOPSIS SUAMIKU PALING SWEET : “Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS
Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya.
“Macam mana cincin ni ada kat sini?” - IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA “Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ

1 comment:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN