Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, May 17, 2016

Aku Sayang Dia...Tapi Hari-Hari Aku Merajuk Kerana Dia

♥ Assalamualaikum ♥

Aku Sayang Dia...Tapi Hari-Hari Aku Merajuk Kerana Dia


Hasil carian imej untuk aku cinta hari-hari aku merajuk

Aku ini spesis manusia yang kuat merajuk..hahaha..tak kira lah..kat ibu...kat family...kat abg kesayangan...hahaha....bahaya cik akak korang nie...abg tak mesej mesti merajuk. 

Maka sah-sah abang dah kata dia sibuk. Biasalah orang kerja mekanik nie...mana boleh main hp lelama. Karang terbengkalai pula kereta pelanggan tak servis..hahaha

Malam pula sah-sah pula penat...adeh...cik akak korang nie spesis manusia kuat merajuk...nangis abg tahan nafas dengan karenah cik akak....apa pun abg...kite tetap sayang abg...chewah...nasib baik lah abg tak baca kita punya blog....kalau tak....habissss....hahaha

Ini ah...cik akak nak tanya....Kenapa lah kita perempuan nie kan...Bila someone tak layan kita....Mula muncung sedepa...hahaha...adeh....gigih cik akak cari ubat....hahaha..ada tak penawarnya ke..haha

Bagi cik akak...."kita wanita nie unik...24 jam inginkan perhatian orang tersayang...tipulah kalau ada wanita tak nak perhatian"

Kisah semalam...hahaha...

Abg bukan tak mesej cik akak pun...hari-hari balas mesej cik akak..hahaha...waktu sibuk pun tetap balas...sebab cik akak korang nie.....asyik merajuk je kalau abg tak balas..haha

Cik akak bercinta...tak main calling-calling lah....bila perlu je..hahaha...sekali lepas rindu...chewah...jiwang lah cik akak korang nie....Doakan cik akak ye.,..amin...


3 comments:

  1. Lya doakn yg trbaik buat cik akak..biasala tu kak ppuan mna blh larik dgn prgai meajuk hihi

    ReplyDelete
  2. Amin..in sya Allah..moga rajuk itu bukan alasan untuk tidak bersatu kelak...yang penting cik abg tu pinang cik akk dengan bismillah..hehe 😆

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan ye cik akak

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN