Jawatan Kosong, Panduan Temuduga, Panduan Bisnes Online, Tips & Petua, Infomasi, Lifestyle, Drama Online,Novel, Isu Semasa, Isu Panas, Colabration & Review

Artikel Terkini

Thursday, April 14, 2016

Teringin Nak Makan Rojak

♥ Assalamualaikum ♥

Teringin Nak Makan Rojak

Lelama cik akak sepi...blog dah macam nyawa-nyawa ikan. Sekali timbul....sekali tengelam...Nasib baik timbul balik...Kalau tengelam macam tak timbul balik...Lebih kepada isu menghayat hati tu..hahaha


imej google

Berbaik je demam...cik akak nie macam-macam nak makan..haha..Nak tu lah...Nak nie lah...hahaha...Korang agaknya...andai ada suami macam nie...Mahu pengsan suami melayan. Syukur masih bujang tang-tang...hahaha...

Penangan dari entri Blog Dapur Tanpa Sempadan Karya Mat Gebu. Memang satu yang mengujakan tekak cik akak nak makan..hahaha...Serius tau..gambar makan...cantik-cantik belaka...kalau dekat je rumah Mat Gebu nie..mahu cik akak bawa bekas nak take away..hahaha...Nasib baik jauh. 

Rojak.....telan air liur....

Belajar buat pitis rojak lah cik akak lepas nie..Nampak mudah je nak buat..hahaha...

3 comments:

  1. sedapnya tengok..samalah, dari aritu mengidam nak makan rojak buah..tapi sebab tgah x boleh makan pedas..hajat tu simpan dulu..huhu

    ReplyDelete
  2. Alaaaa tetiba rasa teringin nak mkn rojak jugak. Tak boleh jadi mcm ni,

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!