Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, April 6, 2016

Tahukah kamu? Orang Yang Memarahimu Sebenarnya Sayang Padamu.

♥ Assalamualaikum ♥

Tahukah kamu? Orang Yang Memarahimu Sebenarnya Sayang Padamu.

Jika keluarga dan orang yang korang sayang memarahi kita. Jangan lah kita terus boikot marah balik. Kononnya ambil hati...merajuk..tak nak kena marah....

Mereka marah tu tanda sayang kat korang....
Imej google

Kalau bab orang marah tak tentu pasal tu..korang boikot je terus...menyemak je kan..

Bagi cik akak lah...bila orang marah beralasan...tu cik akak boleh terima. Sebab dia tegur untuk kebaikan kita juga. Yang marah macam lipas kudung tu..haha..serius cik akak tak suka...Agak-agaklah nak marah orang. Ni  tak...angin tak ada...ribut tak ada...siapa petir pula sambung-menyambung. Tak kah naya orang dimarahi. 

Tak pasal-pasal tarik muka muncung sedepa.....

Tu pasal...agak-agak lah nak marah. Kawal emosi.

1 comment:

  1. Betul3x...setuju...

    Eh! Lama LeYa tak melawat blog Cik Akak kan..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN