Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, April 4, 2016

Merayu Pun.. Confirm Rayuan Anda Ditolak!!!!

♥ Assalamualaikum ♥

Merayu Pun.. Confirm Rayuan Anda Ditolak!!!!

Merayu..hahaha..tak mungkin lah..sebab alasan dah sangat terkukuh. Tak merasa duit BR1M 2016..hahaha...tak pe...yang penting ada rezeki lain. Sebab cik akak dah kaya..amin..hihi



Tahun pertama status kelayakan BR1M 2016 cik akak ditarik balik..hahaha..nampak tak..Alasannya..korang pergi di tengok kod kelayakan tu..cik akak malas nak bising sebab. Cik akak dah agak dah pun..hahaha..........Tak pe..yang penting ada rezeki lain. Rezeki duit gaji lah jawabnya....

5 comments:

  1. Tak apa...ada rezeki lain tu..amin :)

    ReplyDelete
  2. sebab kelayakan utama diorang tengok pendapatan isi rumah.... ruangan tanggungan (anak) pula cuma 4 org. anak kami 6 orang hehe... tak apa semoga org yang lebih layak mendapat BR1M ni.

    ReplyDelete
  3. Insyaallah ada rezeki lain... Ada insan lain yg lbh memerlukan. Btul x sis.? kita positive kan diri..hihihi =)

    ReplyDelete
  4. Takpe, kak. InsyaAllah ada rezeki lain nanti. Aminn :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN