Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, March 3, 2016

Kemana Hilangnya Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Kemana Hilangnya Cik Akak 

Kemana hilangnya cik akak. Cik akak hilang sebab penat. Entah sejak dua menjak ni..kudrat cik akak asyik lemah je...penat...dah tu macam kurang sihat je......badan asyik lemah je...


Imej google

Mungkin siptom demam.....kemungkinan je lah..

Malam ni terasa rindu pula kat blog...gagahi juga menaip entri dalam kepayahan kepenatan diri....orang sayang blog..begitu lah jadinya...hahaha....selagi berkudrat walaupun tak segagah mana..gigih juga nak mengisi ruangan entri blogspot...

Rindu cik akak...hahaha....nanti cik akak singgah....buat masa sekarang tuan blog masih kurang kudrat.....

Ternyata usia cik akak makin meningkat...

10 comments:

  1. Tulah perasan juga PC cik akak seakan menyepi...moga segera sihat ya...

    ReplyDelete
  2. Semoga dipermudahkan dan cepat sembuh ye cik akak... aamiin.

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh cik akak. banyakkan rehat :)

    ReplyDelete
  4. abam kie pun sering keletihan n kekurangan tidur sejak ada anak kecil n menghantar kakak2nya ke sekolah pg n ptg..

    ReplyDelete
  5. Jga diri cik akak, skrg cuaca tak menentu, panas nya pun Mashallah bahangnyaa..
    Smge cpt smbuh :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN