Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, February 10, 2016

Tak Lama Lagi...Dapat Satu Lagi Cincin...

♥ Assalamualaikum ♥

Tak Lama Lagi...Dapat Satu Lagi Cincin...

Sebut je cincin..pastinya ramai blogger yang mengenali cik akak teruja..hahaha...jeng-jeng..cik akak kawen ke?....kita doa yang baik-baik...insyaAllah..adalah rezeki cik akak kawen nanti.....


Imej google

Cincin kawen ke....cincin tunang....jeng-jeng.....nanti cik akak cerita balik..tunggu masa yang sesuai....insyaAllah..permudahkan setiap yang baik...amin..

Cik akak pasti...korang lebih teruja...sebab korang teringin nak tengok cik akak kawen kan..haha...

Nanti dah sampai masa cik akak...insyaAllah...adalah rezeki cik akak berpasangan....amin...

Tu baru tambah satu cincin...hahaha....nanti kita tambah satu lagi cincin....

12 comments:

  1. Cincin apakah itu??? Hehe... Apa pun cincin itulah rezekinya...

    ReplyDelete
  2. semoga cik akak mendapat suami yg beriman dan dpt memimpin cik akak ke jannah. Aamiin...

    ReplyDelete
  3. tahniah...
    walau apa pun berkaitan dengan cincin tu sy tetap nak wish tahniah

    ReplyDelete
  4. semoga yg baik2 milik cik akak.. amin.. :D

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah klau da smpai jodoh akak...taw cincin langkah bendul hhehe

    ReplyDelete
  6. wa.. suspen sungguh ni.. ke hasil nuffnang ni belikan cincin.. ahahhaha

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah syukur..apa pun statusnya cincin itu...PC doakan yang baik baik untuk cik akak ya..

    ReplyDelete
  8. Semoga dipermudahkan segala urusan..

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum... naomie,

    semoga cincin ini menjadi satu destinasi yang terindah buat naomie. Semoga naomie berbahagia sehingga ke Jannah. Aaminn..

    mselim3

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN