Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, February 4, 2016

Mood Blogging Cik Akak Ke Laut

♥ Assalamualaikum ♥

Mood Blogging Cik Akak Ke Laut 

Entah kenapa sejak akhir ini mood cik akak asyik ke laut je..hahaha...Nak berblog pun rasa malas. Jejak komen entah bila boleh komen....serius mood tengok blog pun dah tak de hati....


Hasil carian imej untuk LAUT
imej google

Ke laut...ke laut.....bagaimana nak bantu cik akak  nie....

Tulis entri.....tulis memang lah tulis...

komen....komen.....jauh sekali...

tapi entri rakan blogger cik akak tetap baca.....

Apa yang nak jadi dengan cik akak nie.....Blog pastinya hilang seri kalau cik akak asyik mood blogging ke laut je.....

Penat...penat...serius cik akak penat....

Kerja...kerja datang kerja....memang datang...tapi asyik nak balik rumah je cik akak nie...

Mood blogging ke laut....cik akak mohon maaf ye rakan blogger...

3 comments:

  1. bukan cik akak sahaja..PC pun kadang alami juga....kadang rasa tak nak up entri..tapi mood nak pergi blog kawan kawan..kadang tu lagi pelik..kerjanya nak klik nffnang kat blog kawan kawan je..bila singgah blog kawan kawan..tengok iklan tak keluar sedih emosi...*aku tak dapat nak tolong kawan kawan hari ni*..semulajadi rasa rasa ini..huhhhh..

    ReplyDelete
  2. xpe...biasalah tu..
    dah okey nnt jangan lupe BW ke Blog kita tau
    (^_^)

    ReplyDelete
  3. Etuza mood kuat lagi berblog tapi masa yang amat cemburu..tak terbagi masa..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN