Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, February 12, 2016

Kenapa Ramai Bloggger Sekarang Tak Rajin Komen

♥ Assalamualaikum ♥

Kenapa Ramai Bloggger Sekarang Tak Rajin Komen
Heran cik akak....kalau blog cik akak tak ada komen tak pe...sebab cik akak nie manusia yang kurang sangat blogwalking blog rakan blogger...nak tengok cik akak komen....memang payah..sebab..cik akak kena ambik mood dulu sebelum komen....hahaha

Imej google
Tapi yang menghairankan cik akak nie....blog blogger yang rajin komen pun tak de komen...mana semua pemilik blog yang dia singgah dan tinggalkan jejak.....
Tak berbalas kunjungan....
Kalau sekali sekala dia datang singgah komen tak apa...tapi dia memang setia dengan blog anda....asalan je entri naik....pasti dia yang dulu komen..
Korang boleh tak hargai jasa dia komen kat blog korang..sebab orang macam nie lah yang bagi nyawa kat blog korang...tak de dia...maka tak ada orang yang berkunjung....
Kalau cik akak...memang segan cik akak kalau tak berbalas komen...dia sanggup singgah blog kita semata-mata nak support sesama blogger....tapi kita sepitas lalu pun tak singgah...
Berbaloikah...dia komen..tapi kits tak komen.....
Memang dia singgah komen ikhlas tanpa mengharapan balasan korang komen balik...tapi tak kah korang sedar...dia bukan sekadar singgah komen...tapi dia singgah untuk mengeratkan silatulrahim....
Fikir-fikir kan lah.....
Cik akak nanti nak marathon blog yang setia dengan entri cik akak....marathon jangan tak marathon...
Sekian...salam jumaat

13 comments:

  1. Hehehehe..betul2..merathon cpt2..wkwkw

    ReplyDelete
  2. Asalam CA..tak apa pasti akan datang komen tu ...kerja2 lain lebih mendesak...

    ReplyDelete
  3. Kdg2 cik akak dtg n komen di blog abam. Tqvm...

    ReplyDelete
  4. mungkin diorang komen tertakluk pada entry tertentu...atau sebab kekangan quota internet? hehehhe
    salam isya cik akak! ^_^

    ReplyDelete
  5. bagus entri ni cik akak . ianya peringatan untuk diri ain jugak . terima kasih ye .hehee..

    ReplyDelete
  6. Lya pun da lma x marathon ni..mna yg smpt da tglkn komen lya singgah dulu hhihi

    ReplyDelete
  7. yuhuuu..kathy datang komen..hehehehe..

    ReplyDelete
  8. biasalah tu cik akak.. ada sesetengah blogger diorang suka baca je... :D

    ReplyDelete
  9. Salam Jumaat Cik Akak... LeYa pun dah lama tak berkunjung ke blog Cik Akak...hehe...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN