Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, February 14, 2016

Kenapa Hari Ini Banyak Sangat Love

♥ Assalamualaikum ♥

Kenapa Hari Ini Banyak Sangat Love | Tertanya-tanya cik akak kenapalah icon goggle nie banyak sangat love. Apa yang love sangat di google nie.


IMEJ GOOGLE

Tapi serius pula comel tengok icon love tu......

Tisu tandas bercinta..hahaha

Cerek dengan teko pun bercinta....

Apasal dengan icon google nie.....tengah beromatika bangat..hahaha

Tengok date line....oh baru cik akak faham...valentine day rupanya.....huhu

Valentine Day......jangan memandai nak sambut..haram tau..

Kalau nak bercinta bangat dengan suami atau isteri tak perlu tunggu hari valentine nak mulakan langkah...tiap hari pun boleh....kan lebih afdal......murah rezeki dunia akhirat....

5 comments:

  1. Sokong cik akak...betul...setuju...

    ReplyDelete
  2. eh ha ah lah huhuhu lupa hr ni valentine kihkih love in the air~~~

    ReplyDelete
  3. hari-hari berkasih sayang dengan husband & family...
    xperlu nak tunggu valentine bagai...

    ReplyDelete
  4. betul tu kak.. xperlu tunggu valentine day baru nak tergedik gedik.. huhu.. nice entry kak! ^^

    singgah sini.. :)

    jemput join GA Shawal.. ^^

    http://akubukaninnocent.blogspot.com/2016/02/daebakfebruary.html

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN