Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, February 3, 2016

Kenali Lelaki Setia.....

♥ Assalamualaikum ♥

Kenali Lelaki Setia.....

Hahaha....member punya cerita...tak habis buat lawak...ye ke setia...kalau dah berus berbunga semekar gitu...hahaha....lawak lah....



Bukan nak kata setia...hahaha..nie kes berjimat kot....biasalah zaman gst...susah nak beli barang keperluan...semua harga naik...tu pasal lah sampai berus gigi tak mampu nak tukar..hahaha...

Cik akak tak salahkan lelaki yang setia dengan berus gigi macam tu...tapi yang cik akak naik heran...hahaha...berus gigi macam tu..masih boleh guna ke....

Apa kata lelaki jawab...jawab...hihi..

Jangan kecam cik akak ok...sebab ini hanya santai malam sebelum tidur...

5 comments:

  1. berdarah gusi kalau still guna berus gigi macam ni...
    hehehehehe

    ReplyDelete
  2. Hhaha x da la plak smpai mcm tu sekali hikhik

    ReplyDelete
  3. kalau berus gigi jd gitu, erm...xpe la, bday nnti sya blnje berus gigi ok. kakakaka

    ReplyDelete
  4. hahaha..jimat tak kena tempat namanya ni cik akak..

    ReplyDelete
  5. Berus gigi seperti itu ? Lelaki kedekut kooook,,.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN