Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, February 6, 2016

Jumpa Duit RM5 Dalam Poket Seluar

♥ Assalamualaikum ♥

Jumpa Duit RM5 Dalam Poket Seluar

Pepagi siap berkemas nak balik kampung...selok poket seluar...macam ada benda je..jangan-jangan tiket bas...hihihi...tarik keluar...aie...rm5...rezeki awal pagi..



Entah berapa lama duit tu dalam poket seluar cik akak...kalau tak silap cik akak, seluar tu cik akak guna waktu hujung tahun lepas je..hihi...

Tapi hari ini....baru nak guna balik seluar tu...last-last jumpa duit rm5 dalam poket seluar...hihi..

Untung kalau jumpa duit seratus kan..hahaha..

Cik akak memang perlupa sikit bab macam ni..kadang tak ingat langsung kalau dah simpan terlalu lama...


3 comments:

  1. Hehe, kalu kt umah, nk cuci baju, jmpa bnda gini masuk dlm tabung..kmpul bebyk pastu bli brg dapur..hehe..slalu poket kakak byk duit syiling..haha!

    ReplyDelete
  2. Biasa kalau macam ni memang happy je rasa walaupun duit tu Rm1 je kan..

    ReplyDelete
  3. hahaha masukkan ke tabung terus CA..lama2 jadi bukit. Etuza tabung haji sikit2 tetapi ada beberapa kali dalam sebulan..biasa Etuza simpan duit lebihan ke tabung haji. duit lebihan..baru dapat tambah saving TH hehehe...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN