Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, February 21, 2016

Hanya Kerana Usikkan Manja...Akhirnya Hati Terpaut Sayang

♥ Assalamualaikum ♥

Hanya Kerana Usikkan Manja...Akhirnya Hati Terpaut Sayang
Alhamdulillah permulaan langkah baru dalam hidup cik akak. Tak sangka teman yang dahulunya teman gurauan....akhirnya hati ini tepaut sayang. Dari mana datangnya sayang...dari mata turun ke hati....dari mana datangnya abang..insyaAllah kekal di hati..hahahaha

Mula bemesej biasa je.....
Begurau kadang bermotivasikan diri sendiri dgn teman bermesej....
Cik akak memang tak boleh jauh dari bergurau..korang yang rapat dengan cik akak pasti kenal siapa blogger cik akak....
Perkembangan terbaru.....
Mula-mula cik akak perasan......kemain lagi dia layan sembang mesej cik akak.....sebelum nie....sembang pun seketul dua...tapi...sejak akhir-akhir ini...cik akak perasan....si dia dah mula lain perangai..hahaha...jeng-jeng dalam hati ada taman....rupanya....
Cik akak tanyalah..hahaha...whatever lah..nak kan kepastian....hahaha....tak sangka...cik akak tidak bertepuk sebelah tangan....dammmm.....ambik kau cik akak...hanya kerana gurauan....hati terpaut syg..hahaha...
Terharu eh......si dia dalam diam minat kat cik akak....patut...cara dia lain macam je sejak akhir-akhir ini..hahaha..dah macam belangkas.....
Sori abg...sayang kongsikan kat blog ini.....insyaAllah.....blog ini lah suara hati syg.....dammm....hahaha
Doakan cik akak ye korang......doakan kebahagiaan kami dunia dan akhirat...insyaAllah......
Serius cik akak syg dia dah lama.....tapi cik akak diam je...tapi tak sangka pula....dia rasai perkara yang sama.....thank abg....
Nasib baik abg tak tahu link blog cik akak...,boleh cik akak sembang luahan kah sini...

8 comments:

  1. sesungguhnya itu semua telah Allah tetapkan...dan Allah juga yang hantar rasa2 itu dalam hati...alhamdulillah...PC sangat happy.....syukur.....tahniah cik akak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lelaju pula pc komen ye..hahaha..thank dear

      Delete
  2. Alhamdulillah, kmk tumpang happy for ktk :) Moga till jannah :D

    ReplyDelete
  3. Insyaallah. Smoga allah lindungi kalian.

    ReplyDelete
  4. otototo....cute la cik akak kiteww..

    ReplyDelete
  5. So sweett...lya hnya mampu doakn moga jodoh akak dgnnya brpjgn amin

    ReplyDelete
  6. hehehe. comelnyaa. nasib baik lah si dia tak tahu blog cik akak. kalau tahu kantoi buat luahan perasaan kat sini. Ape pon semoga bahagia dan jodog berpanjangan hingga ke jinjang pelamin. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN